زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

راههای قلب تو!


راه های به تو رسیدن


محدود است اما من ...

به اندازه ی تمام راه های

نرسیدن به قلبت

دوستت دارم !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه 29 بهمن 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام آنیتای عزیز ممنون به خاطر جملات تاثیر گذار و قلم قشنگت راستی من میتونم ایمیلتو داشته باشم؟

طوبی 30 بهمن 1388 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.soghateyad.blogfa.com

سلام
چه جمله ی جالب و عاشقانه ای
چه دوست داشتن وسیعی
خوبی؟ یادی نمی کنی از جمع شکلاتی شنبه ها؟
مجازی مهمانی نمی آیی؟
امیدوارم سبز باشی و شاد هر کجای جاده ی زندگی که ایستاده ای

[ بدون نام ] 3 اسفند 1388 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام خانم مهندس

اوضاع روبراهه؟
من رئیس نشدم که..!
جواب تبریکت را بخون از همون قسمت کامنتت

پیشاپیش سال نو هم مبارک
امیدوارم فرصت بشه قبل از سال هم بیام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد