زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

فرهنگسرا


هردم ازین باغ بری میرسد

تازه تر از تازه تری میرسد

 

بعد از ماه ها وقتی سایت رسمی فرهنگسرا رو دیدم خیلی تعجب کردم !

اول فکر کردم شاید اینجا فرهنگسرای آشپزیه ؟!

آدرس سایت رو چک کردم ... درست بود

بعد دیدم نه ! شاید فرهنگسرای سرگرمی و خطاطیه !

آدرس سایت رو چک کردم ... درست بود

تا اینکه بلاخره ... در میان انبوهی از اخبار آشپزی و خطاطی بلاخره اثری از خبر کامپیوتری هم دیدم !

خیلی جالبه که فرهنگسرای فناوری اطلاعات که از اسمش مشخصه باید در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت کنه اقدام به برگزاری :

مسابقه خوشمزه ترین آش ایرانی

 نمایشگاه نقاشی- خط

و مسابقه هفت سین ایرانی میکنه!



پی نوشت : فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار کننده دوره های آموزشی کامپیوتر است. این فرهنگسرا وابسته به شهرداری تهران می باشد.



نظرات 2 + ارسال نظر

گزارش جلسه چهارشنبه در حوزه وبلاگستان و آدرس وبلاگ کسانی که حضور داشتند...
اسم شما هم هست...

سید 22 فروردین 1388 ساعت 12:05 ق.ظ http://labgazeh.ir

سلام
سلامی به رسم ادب
و خوشجالی از آشنایی
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد