زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

×H...B...D×

الان باید احساسی باشه

اما هیچ احساسی نیست!

.

.

.

خسته ام

فقط همین!

.

.

.

درست خواهد شد!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 11 اسفند 1387 ساعت 12:42 ق.ظ http://aftabgardan.iranblog.com/

با سلام
وبلاگ زیبایی دارید. چنانچه مایل به تبادل لینک با من هستید ابتدا وبلاگ مرا با نام دلخواه خودتان در وبلاگ خود لینک کنید بعد در وبلاگم به من اطلاع دهید تا بلافاصله شما را لینک کنم.
با تشکر

deha baz porsidi ke 11 اسفند 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

1 سال پیر شدن که تبریک گفتن نداره javascript:void(0);

ست 11 اسفند 1387 ساعت 06:33 ب.ظ

آخی چرا خسته ایی عزیزم
با تاخیر تولدت مبارک خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد