زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

زهیر

من این دو حرف نوشتم چنان که غیر ندانست تو هم ز روی عنایت چنان بخوان که تو دانی

افتتاح Draem Land

دوستای عزیزم :

                          سلام

 

امیدوارم خوب و خوش و سلامت و پیروز و سر بلند و موفق و شاد کام و....... باشید.

ممنونم که با نظرات دلگرم کننده ، سازنده و امیدبخش، توی این مدت تنهام نذاشتین.

طبق نظر و پیشنهاد بسیاری از عزیزان مبنی بر اینکه قالب قبلی وبلاگ زیاد جالب نبود و موجب ناخوانا شدن مطالب شده بود، اینجانب طبق فرمایشات شما امشب وقت کردم تا یه دستی به سرو  روی قالب بکشم و امیدوارم این طرح باب میل شما دوستان باشه.

البته این قالب رو هم تا مدتی  دیگه تغییر می دم، ولی فعلاً فرصتش رو ندارم.

منتظر نظرات زیبا و دلنشینتون هستم.

 

توی طرح های توسعه ی این وبلاگ قسمتهایی باید اضافه بشه، که متاسفانه هنوز فرصت تایپ مطالبش رو پیدا نکردم. ولی امشب می تونم باب جدیدی رو در این وبلاگ باز کنم با عنوان Draem Land. توی این این بخش فقط از متن های انگلیسی استفاده میکنم ، که امیدوارم شما دوستان خوشتون بیاد.

سعی میکنم حداقل هفته ای یکبار آپ دیت کنم.

Here I am - this is me
I come into this world so wild and free
Here I am - so young and strong
Right here in the place where I belong

It's a new world - it's a new start
It's alive with the beating of a young heart
It's a new day - in a new land
And it's waiting for me - here I am

منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش ابراهیمی 25 دی 1384 ساعت 12:33 ق.ظ http://comcom.mihanblog.com

قشنگ بود آنیتا خانم

یادت نره ایرانی ها که خودم اولیشون هستم
بی سواد و تنبلن
و فارسی رو بیشتر میپسندن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد